NYE FLISER/OVERDÆKNING/LAMPER

Vi søgte i 2020 penge fra kommunen til nye fliser og overdækning. vi fik tildelt 25.000 kr.

Vi har derfor fået lavet en ny overdækning, og fået lagt fliser ved klubhuset. Vi var så heldig at få doneret penge fra pensionist foreningen, som vi har valgt at bruge på ny lamper ved klubhuset

DELTAGER PÅ MIDTFYNS FESTIVALLEN i MAJ

8 medlemmer af klubben tilbydes Gratis adgang til festivallen mod frivilligt arbejde med opsætning af hegn.

NYE BORDE OG STOLE

Idrætsforeningen har fået nye stole og snart få vi også nye borde , i både klubhuset og landsbycentret.

Vi har søgt mildler i samarbejde med Lokalrådet og fået 30.000 af landdistriktepuljen og 13,300 af borgerbudgettet.

NYE VINDUER OG DØRE

Vi har søgt kommunen og renoveringsmidler og fået bevilliget 38.000 kr.  Der kommer udskriftning i løbet af foråret.

Renovering af omklædning

Foreningen har afsat midler til renovering af baderummet , det vil ske i løbet af foråret.